Het is bijna zover!

10 juni 2010 - Nijmegen, Nederland

Hallo allemaal!

4 juli vertrek ik naar Kenia! Ik ben heel benieuwd wat me daar allemaal te wachten staat!
De eerst vier maanden is het duidelijk. Dan ga ik reizen begeleiden voor Sawadee. Eerst een weekje met iemand meelopen en dan met mijn eigen groep het land door, spannend! Ik ben heel benieuwd, kan me nog niet 100% voorstellen wat ik ervan moet verwachten, maar heb er veel zin in!

Wat me na die 4 maanden te wachten staat weet ik nog niet. Misschien nog een reis? Misschien zelf reizen? Werken aan een eigen project? Vanaf januari kan ik waarschijnlijk op een school vrijwilligerswerk gaan doen, maar ook dat is nog niet zeker!

Ik hou jullie op de hoogte via deze site (dat probeer ik). Hopelijk houden jullie mij ook op de hoogte!

Veel liefs,
Rita

1. Margriet:
    Riettt!! Leuk! Ik ga je zeker volgen en we zien elkaar snel in Kenya! Kus
  2. Jo en Mo, Mick en Roy:
    10 juni 2010
    Hey Rita veel succes en veel plezier !!!
    We zullen je zeker volgen !

Groetjes JMMR Ploo
  3. Josien:
    Poepske,
    Heel veel plezier in Kenia! Met wie moet ik nu dan kontwoep-dansjes doen?! XX!
  4. Elleke:
    Holaaaaaa
    Veel plezier daar smellbowwwww
    ;)
    Xx El
  5. Sarah:
    Haaaj schat!
    WHAAA het gaat nu echt dichtbij komen... :) Maar we zien elkaar snel weer in Kenya! Ik ga je op de voet volgen :) haha eerst figuurlijk en dan letterlijk :P Nou... genoeg onzin! Ik wens je natuurlijk en SUPER goede start en ik hoop dat het onwijs leuk gaat worden :)

Dikke knufs
  6. Lotte:
    11 juni 2010
    Heee lieverd!!! Wat staat je weer allemaal voor spannends, moois, leuks te wachten!!! Heel veel succes en vooral volop genieten van het mooie Afrika. Wie weet maak ik nog wel een detour via Afrika....voor nu eerst Sumatra, Oz en NZ!!

Dikke kus en allerliefs! Mail je snel
  7. Frank en Mieke:
    Ha Rita,
    Heeeeeeeeeeeel veel plezier en doe voorzichtig hè ;-)
    Leuk je zo te kunnen volgen!
    Tot over een tijdje,
    Groetjes Mieke
  8. anne:
    11 juni 2010
    Woehoe! Nog maar efkes en dan bende ge weer gevlogen. Prachtig plan riet! Wil je alle succes en plezier wensen. Maar kom je uiteraard nog een keer plat knuffelen in nijmegen.
    Zet hem op! Zoen
  9. Tonneke:
    11 juni 2010
    dat wordt dus een lang bezoek en ik denk een feest van weerzien. groet Kenya van me. Veel plezier en een heel goede tijd.
  10. roos:
    Hey rietske,
    Heeeeeel veel plezier en ik zal goed op je huisje passen;
    x
  11. Christa:
    11 juni 2010
    Lief Rietje! Het klinkt allemaal als één groot avontuur, hopelijk ga je een prachttijd in Kenia tegemoet! Liefs, Chris
  12. Charlotte:
    11 juni 2010
    Leuk leuk! Dat kan niet anders dan een hele mooie reis worden! Spannend dat nog niet alles vast ligt, maar jou kennende komt dat helemaal goed :-) Geniet alvast van de voorbereidingen!
    x lot
  13. Rita:
    Lieve Rita,

Je weet dat ik je erg ga missen,maar hoe dan ook wens ik je heel veel succes en plezier met alles wat je gaat ondernemen.

Kusje Mam.
  14. Ien:
    Rietepetiet!

Spannend, spannend! Het gaat nu snel gebeuren. Vind het echt erg knap dat je dit avontuur aangaat. Ik hoop dat je er volop van zult genieten. Het wordt vast vanzelf duidelijk hoe het verder gaat verlopen. Tot snel nog!

Liefs Ien
  15. Madelijne:
    11 juni 2010
    Mpenzi wangu!!! Ik kan je niet zeggen hoe jaloers ik ben en hoeveel ik je ga missen! Eerst nog maar even genieten van de laatste weekjes met Sean Paul en andere leuke evenementen in het vooruitzicht!

Kus Lijn
  16. annette:
    12 juni 2010
    Ritaaaaaaa! Weer terug naar waar jij je thuis voelt! Heel veel plezier, succes, gezondheid etc etc.

Dikke kus Annette (& een klein kusje van Meike)
  17. Maaike:
    15 juni 2010
    Hi Rita!
    Wat leuk dat je terug gaat! Ik kijk uit naar je verhalen. Geniet ervan!
    Liefs
    Maaike
  18. Michael:
    15 juni 2010
    Its a nice website and the blog is cute...though i cant read what others have written. Hope your doing ok and all is well. Lots of greetings from Kisumu...
  19. Jah Bless:
    20 juni 2010
    Heeeeeel veel plezier in kenya Babe and all the best you ever wish for.

Just make sure you come back here safe and sound:)

Jah Bless!!!
  20. Rita:
    20 juni 2010
    Hoi Rita,

Hier een berichtje van Haas senior.
    Veel reisplezier in Afrika!
    Dat is nog eens iets anders dan dagelijks naar Mill!!
    Ik denk, ik weet het eigenlijk wel zeker, dat je er een fantastische tijd tegemoet gaat.
    Ik zal je reisverhalen en ervaringen gretig lezen op deze site.

Het ga je goed en denk eraan, je bent wel ver weg, maar in mijn hart toch weer heel dichtbij!!

Groetjes, papa
  21. Maartje:
    26 juni 2010
    Heyyyyy Rita!

Sjonge jonge jonge dat doet maar weer! ;-) Heel veel plezier en succes gewenst. Beetje jaloers ben ik wel.... En nu maar hopen dat je niet teveel tokkies erbij hebt zitten in de bus... ;-)

Kus Maart
  22. joke leenders:
    26 juni 2010
    Ha die Rita,

Bijna alles klaar voor je vertrek?? Het aftellen is begonnen nu.
    Nog een weekje Nederland en dan op naar Afrika.
    Wij wensen je een goede reis en veel succes met je nieuwe " baan" als reisleidster. Heb je je al een beetje voorbereid op alles wat je die mensen moet gaan vertellen. Toch een beetje lesgeven lijkt dat dan...
    Heel veel plezier en ik hoop dat je er de tijd van je leven hebt.

Groeten en we volgen je op deze site

Tante Joke en Oom Harrie
  23. Gerard, Dorien, Benny, Mark.:
    1 juli 2010
    Hoi Rita,
    Veel plezier, en we zien je reisverhalenmet spanning
    tegemoed, maar net als de vorige keer zal dit
    wel goed komen.
    Groetjes van ons allen.
  24. Ans en Joop:
    Dag Rita,

Vanuit Limland een fantastische tijd gewenst in Kenya en waar je misschien nog meer naar toe gaat. Geniet met volle teugen! Pas goed op jezelf en tot ziens over een tijdje. We gaan je volgen.
    xxx
  25. Barbara:
    Ola Rita!

Veel plezier in donker Afrika!
    Have fun en houd ons op de hoogte!
    En neem je leuke cadeautjes voor ons mee? :-)

Liefs,
    Barbara
  26. Marijke:
    Hey Rita,
    Ik vind het zo knap dat je dit gaat doen. Respect, hoor! WIj wensen je alle goeds voor datgene wat je te wachten staat. We zullen vaak aan je denken en je zeker gaan volgen!
    Dikke kus en knuffels!
    Martijn, Marijke, Tomas en Roos
  27. Annemarie:
    3 juli 2010
    Goeie reis morgen en veel plezier.
    Mocht je behoefte hebben aan dropballen; geef een seintje en we sturen ze op ;-)
    X
  28. Tiny Hendriks:
    8 juli 2010
    Hallo Rita,

Heel veel plezier in Afrika. Geniet ervan.
    Ps, als je nog bewoners spreekt in Afrika die nog niet voor Holland zijn, probeer ze dan over te halen, dan winnen we zondag zeker die wereldbeker.

groeten Tiny
  29. Jah Bless:
    9 juli 2010
    Hi Liefje,

Hoe gaat het met jou in Kenya? Ik hoop dat alles goed gaat. Ik weet zeker dat je pas goed op jezelf.

Ik wens je heeeeeel veeeeel geluk met je Kenyean Adventure:).

L XXXX

J
  30. daniel:
    10 juli 2010
    hi Rietje, ik hoop dat je goed aangekomen bent...
    Maak je geen zorg, alles komt zeker goed, dat is omdat je zelf positief bent. ik wens je heel vee succes met alles wat je gaat doen in kenya.......... geniet nog van zon en ik spreek je nog..

gr, daniel ( hoop dat je me nog kent)